maandag 21 januari 2008

Eindgesprek

Donderdag 17 januari had ik mijn eindgesprek ik zag hier heel erg tegenop, omdat mijn functioneringsgesprek 2 niet zo heel goed was gegaan.
Ik was te verlegen en ik zat met veel dingen in de knoop dus ze atviseerden mij om naar een maatschappelijk werker te gaan.
Ook verwachte mijn stage docent dat ik mijn stage niet zou halen.
De dag van mijn eindgesprek was aangekomen.
Ik was erg zenuwachtig maar mijn begeleidster zei dat dat nergens voor nodig was.
Uiteindelijk bleek het ook dat het nergens voor nodig was, want ik was erg vooruit gegaan in alles.
Dus ze waren nu eigenlijk wel ''trots'' op mij dat ik zo voor uit was gegaan.
De juffrouw feliciteerde me na het gesprek dat ik het gehaald had en ik was daar erg blij om.

3 opmerkingen:

Lian ter Borg zei

Goed gedaan KIM!!!
gefeliciteerd

Manon Klepper zei

Hey meissie, Gefeliciteerd!!
Liefs

charlene zei

Heey meis,
Ik vind het heel goed van je dat je het gehaald hebt;)
Gefeliciteerd!!!!

liefs