vrijdag 11 januari 2008

kerst ster


Ik had op school geleerd hoe ik een kerst ster moest maken.
Ik had dit verteld op stage en ze vroegen of ik er één wilde maken.
dit heb ik gedaan en ze vonden hem erg mooi, mijn leidsters vroegen zelfs of ik hen dit ook wilde leren. Toen dacht ik bij mezelf ''hé zo kan ik hun ook wat leren''. voor de kinderen was dit te moeilijk want het was een beetje meet en knip werk. En ik vond het zelfs al niet gemakkelijk dus laat staan voor kinderen van 3 jaar.
Ik heb hun dit nog steeds niet geleerd want we hebben het steeds maar te druk in de groep omdat er te veel kinderen in onze groep zitten. Dit vind ik wel jammer, want ik had hun graag ook wat geleerd.

2 opmerkingen:

Manon Klepper zei

Ha kim, Leuke foto haha :) Verder leuk he om iets wat je op school heb geleerd, dit door te geven op je stage en dat ze nu elk jaar zo'n ster gaan maken met kerst!

Mandy zei

Ik heb de andere leidsters de ster ook geleerd. Ze vonden hem ook allemaal erg mooi. Leuk is dat inderdaad dat je hun ook wat kan leren zo.