vrijdag 11 januari 2008

Stage

Nu de stage er bijna op zit vond ik de stage toch eigelijk wel erg leuk.
Op het begin vond ik het niet zo leuk, ik was gewend aan mijn oude stage en op mijn oude stage waren ze allemaal veel rustiger en die groep was ook kleiner zodat je er zelf beter bij kon zeg maar. ( je hoorde sneller bij het team).
Bij de stage plek waar ik nu loop zat ik op een groep waar mijn leidsters echt in de belangstelling staan ze hadden altijd wel hun mond open en hadden ook vaak het grote woord en vielen dus erg op. Soms wist ik zelf niet precies wat voor een houding ik aan moest nemen.
nu de stage er bijna op zit gaat het eindelijk goed en moet ik er al weer mee stoppen. ik vind dit wel jammer want nu begon ik het net leuk te vinden en begon ik zelf ook al meer praat te krijgen.

1 opmerking:

Lian ter Borg zei

Hee Kim!
jaa het afscheid is in zicht helaas! ik vind dat wel moeilijk.
gelukkig heb je een leuke tijd gehad!
succes ermee. x